Kuchnia pachnąca wanilią

Kuchnia pachnąca wanilią

niedziela, 17 sierpnia 2014

SAŁATKA ZIEMNIACZANA Z OGÓRKIEM

Sałatka jest bardzo prosta prosta w przygotowaniu i wystarczy tylko kilka składników, każdy robi z tym co lubi, widziałam już z kaparami, papryką, ogórkami kiszonymi itp., ja zrobiłam ze świeżymi ogórkami, koperkiem i porem, bo właśnie to mam na ogródku, wyszła bardzo smaczna, jak ktoś ma jeszcze własne ziemniaki to koszt będzie zerowy, polecam do dań z grilla :)



                                                                   SKŁADNIKI:

  • ok. 8-9 ziemniaków
  • 5-6 ogórków
  • 1 por, biała część
  • pęczek koperku
  • 3-4 łyżki majonezu
  • sól i pieprz

                                                           PRZYGOTOWANIE:

Ziemniaki ugotować w mundurkach, ostudzić, obrać i pokroić w kostkę, przełożyć do miski, dodać ogórki również pokrojone w kostkę oraz posiekany por i koperek, wszystko wymieszać, dodać majonez, doprawić solą i pieprzem, ponownie wymieszać.

3 komentarze:

  1. uwielbiam ziemniaczane sałatki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, muszę jeszcze zrobić z innnymi składnikami :)

      Usuń
  2. Zazwyczaj ziemniaki łącze w sałatce z ogórkiem kiszonym, z surowym to bardzo ciekawy pomysł! Do wypróbowania ;) Zapraszam do dodania przepisu do mojej akcji Warzywa psiankowate 2014 :)

    OdpowiedzUsuń