Kuchnia pachnąca wanilią

Kuchnia pachnąca wanilią

wtorek, 4 marca 2014

MAKARON ZE SZPINAKIEM I KURCZAKIEM

W Lidlu właśnie  tydzień włoski, skorzystałam z okazji i kupiłam kilka fajnych makaronów, tak więc w tym tygodniu będzie makaronowo, szybko i pysznie, mniam, na pierwszy ogień makaron ze szpinakiem i kurczakiem, porcja dla 4 osób :)



                                                                    SKŁADNIKI:

  • 400g makaronu (u mnie z semoliny ze szpinakiem-dostępny w Lidlu)
  • 500g piersi z kurczaka
  • 2 ząbki czosnku
  • 450g mrożonego szpinaku (u mnie z dodatkiem śmietany, lekko doprawiony)
  • odrobina oliwy
  • łyżka masła
  • sól i pieprz


                                                             PRZYGOTOWANIE:

Piersi kroimy w kostkę, podsmażamy na odrobinie oliwy, lekko doprawiamy przyprawą do mięs, dodajemy sprasowany czosnek, po chwili dodajemy szpinak i smażymy aż wszystko ładnie się połączy, dodajemy łyżkę masła oraz sól i pieprz do smaku. W tym czasie makaron gotujemy al dente, gotowy wykładamy na talerz, a na wierzch kładziemy szpinak z kurczakiem.




2 komentarze:

  1. Eh czemu ja aktualnie nie mam dostępu do Lidla i tych pyszności :(( Pięknie się prezentuje ten makaron :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Pyszne danie z makaronem,ja jutro wybieram się do Lidla :)

    OdpowiedzUsuń