Kuchnia pachnąca wanilią

Kuchnia pachnąca wanilią

czwartek, 6 marca 2014

MAKARON Z POMIDORAMI I MOZZARELLĄ

Gdy brak pomysłu na obiad, zawsze najlepiej sprawdza się makaron, tym razem polecam z pomidorami i mozzarellą.


                                                                   SKŁADNIKI:

  • 400g makaronu (u mnie z semoliny w kształcie rurek)
  • puszka pomidorów, wybrałam już przyprawione z bazylią i oregano
  • 2 ząbki czosnku
  • 1 kulka mozzarelli
  • garść świeżej bazylii
  • odrobina oliwy
  • sól i pieprz
                                                             PRZYGOTOWANIE:

Makaron gotujemy al dente, na patelni na odrobinie oliwy podsmażamy sprasowany czosnek (chwilkę, żeby nie zbrązowiał, bo sos będzie gorzki), dodajemy pomidory z puszki, ja użyłam już przyprawionych, inaczej dosypać trochę ziół prowansalskich, chwilę podsmażamy aż sos lekko zgęstnieje, dodajemy pokrojoną bazylię i 3/4 mozzarelli, mieszamy aż mozzarella się rozpuści, doprawiamy solą i pieprzem. Gotowy makaron wykładamy na talerz, polewamy sosem i dekorujemy resztą mozzarelli i bazylią. 


1 komentarz:

  1. Szybkie dania są rewelacyjne,w Lidlu akurat dni włoskie,kupiłam pyszny sos pomidoroy więc jutro robię to pyszne danie.

    OdpowiedzUsuń