Kuchnia pachnąca wanilią

Kuchnia pachnąca wanilią

niedziela, 23 lutego 2014

SAŁATKA Z GRILLOWANYCH WARZYW Z FETĄ

Pyszna sałatka z grillowanych warzyw z dodatkiem serem feta, jeszcze smaczniejsza byłaby w sezonie grillowym do jakiegoś mięska, ale sama jest również bardzo dobra, pomysł znalazłam w ,kuchni Lidla, chociaż w oryginalnym przepisie jest z sosem miodowym, u mnie zniknęła zanim zrobiłam ten sos i była pyszna.



                                                                       SKŁADNIKI:

  • 2 małe cukinie
  • 2 papryki
  • 30dkg pieczarek
  • 1 cebula
  • 100g sera feta (ja dałam ser sałatkowy Pilos)
  • 1/4 szkl oliwy/oleju
  • 2-3 ząbki czosnku
  • łyżka ziołowej przyprawy do ziemniaków
  • sól


                                                                  PRZYGOTOWANIE:

Warzywa myjemy i kroimy, wkładamy do sporej miski. Olej, sól, sprasowany czosnek i przyprawę mieszamy razem, dodajemy do warzyw i wszystko mieszamy, aż się połączy.
Warzywa kładziemy partiami na patelnię grillową lub grill, obsmażamy z obu stron, ugrillowane warzywa wykładamy na spory półmisek, posypujemy pokruszonym serem i natką pietruszki.




1 komentarz: