Kuchnia pachnąca wanilią

Kuchnia pachnąca wanilią

piątek, 11 kwietnia 2014

CIASTO JOGURTOWE

Pyszne ciasto jogurtowe z brzoskwiniami, jest puszyste i wilgotne, a do tego szybkie w przygotowaniu, brzoskwinie można zastąpić innymi owocami lub nie dawać ich wcale, ciasto można piec w prostokątnej formie lub w kilku mniejszych, ja użyłam formy do tartaletek :)



                                                                     SKŁADNIKI:

  • 1szkl. jogurtu naturalnego
  • 3szkl. mąki
  • 1szkl. oleju
  • 1 i 1/2szkl. cukru
  • 1 proszek do pieczenia
  • 4 jajka
  • puszka brzoskwiń
                                                              PRZYGOTOWANIE:

Białka ubić na sztywną pianę, w misce mieszamy pozostałe składniki oprócz brzoskwiń, można użyć miksera, tylko na najmniejszych obrotach i do momentu uzyskania jednolitej masy, dodać białka i dokładnie wymieszać, gotowe ciasto wylać na formę wyłożoną papierem do pieczenia, ja napełniłam formę na 6 tartaletek, a pozostałe ciasto wlałam do jednej małej blaszki, na wierzch ciasta ułożyć brzoskwinie, wcześniej odsączone i pokrojone na kawałki, formę wstawić do rozgrzanego piekarnika do 180 stopni, piec przez ok. 45 minut, gotowe ostudzone ciasto posypać cukrem pudrem :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz