Kuchnia pachnąca wanilią

Kuchnia pachnąca wanilią

sobota, 8 lutego 2014

CIASTKA Z MASŁEM ORZECHOWYM I CZEKOLADĄ

Pyszne maślane ciasteczka z czekoladą i kawałkami orzechów, po prostu idealne do chrupania, na szczęście mąż mi ich nie podjada, chowam do pudełka i mam na kilka dni :)



                                                                       SKŁADNIKI:

  • 1 1/2 szkl mąki
  • łyżeczka sody
  • ok. 300g masła orzechowego (ja dałam crunchy z Lidla)
  • 60g masła
  • 3/4 szkl cukru
  • 2 jaja
  • 100g czekolady

                                                                   PRZYGOTOWANIE:

Mąkę z sodą przesiać do miski, masło utrzeć z masłem orzechowym i cukrem, dodać jajka, gdy składniki dokładnie się połączą dodać stopniowo mąkę, cały czas ucierając. Na koniec dodajemy drobno posiekaną czekoladę i wymieszać.
Na blachę wyłożoną papierem do pieczenia kładziemy małe porcje ciasta, ja formowałam w rękach małe kulki, kładłam na blachę i dociskałam tak żeby miały ok. cm wysokości, zachować odstępy między ciastkami ok. 4cm, bo jeszcze urosną, piec 13-15 minut w temp 190 stopni.

Love masło orzechowe edycja III

1 komentarz: