Kuchnia pachnąca wanilią

Kuchnia pachnąca wanilią

czwartek, 13 lutego 2014

CIASTECZKA Z JABŁKAMI

Pyszne ciasteczka z dodatkiem jabłek, migdałów i cynamonu, jak je piekłam to pachniało w całym domu, trzeba tylko uformować mniejsze porcje, takie jak włoskie orzechy, ja zrobiłam trochę większe, ciastka w piekarniku urosły i się połączyły, ale to nic, były pyszne, pomysł ,kuchnia Lidla, :)



                                                                     SKŁADNIKI:
  • 1 i 1/2 szkl mąki
  • 1/2 szkl cukru
  • 1 jajo
  • 110g miękkiego masła
  • 1/2 łyżeczki sody
  • szczypta soli
  • 1 łyżeczka cynamonu
  • 2 nieduże jabłka
  • 1/2 szkl obranych migdałów
                                                                  PRZYGOTOWANIE:

Jabłka obieramy, pozbawiamy gniazd nasiennych i kroimy w kostkę, przekładamy do miseczki, dodajemy łyżkę cukru i mieszamy.
Masło ucieramy z pozostałym cukrem, dodajemy jajko i dalej ucieramy, dodajemy mąkę, sodę, i cynamon, mieszamy do ich połączenia, na koniec dodajemy jabłka i posiekane migdały.
Przygotowane ciasto wstawiamy do lodówki na ok.godzinę. Ze schłodzonego ciasta wilgotnymi rękoma formujemy kulki wielkości orzecha włoskiego (ja uformowałam większe) i układamy na blaszce wyłożonej papierem do pieczenia.
Pieczemy 15-20 minut w temp.180 stopni, aż się zarumienią, smacznego :)






Słodkie Walentynki 2014

1 komentarz:

  1. Czuję zapach migdałów i jabłek ,chętnie bym się poczęstowała,świetny przepis kuchni Lidla :)

    OdpowiedzUsuń